Monday, February 21, 2011

PROTON National Circuit Grand Prix Finals 2010 (Kuala Terengganu)



Semalam saya telah pergi ke Stadium Negeri untuk menyaksikan kejohanan badminton yang telah bermula sejak 19 Februari lagi. Tentulah pemain yang menjadi tumpuan, Lee Chong Wei, pemain nombor satu dunia. Dan alhamdulillah, setelah selesai solat maghrib saya, saya dapat melihat beliau buat kali pertama, itupan semasa set kedua. Tapi tak apa lah. Ternyata permainan yang ditunjukkan amat menarik. Perlawanan ternyata amat sengit. Namun pengalaman selaku juara dunia, membuatkan beliau dengan mudah menumbangkan lawannya. Dan malam ini, Final kejohanan... siapakah yang akan menjadi juara???? Sama-samalah kita nantikannya...




3 comments:

Unknown said...

wahwah.
aku baca dlm paper.
dia kata bnde ni dpt sambutan hambar?

NiezaM said...

sebab tu r aku g.... support the cause.. tapi malam tad final memang ramai yang datang.. penuh stadium

Zahaa said...

ada x gmbr chong wei bergambar seorang budak ? please pm saya kat fb : Zaha