Saturday, January 16, 2010

Motivation

X berapa lama lagi nak exam.. Tp petang tadi sempat lagi tengok citer Grey's Anatomy.. Nak buat camna.. Sejak kecik lagi ak suka tengok citer tu.. Citer ni jugak lar yg mendorong ak mengambil medik di mesir.. Antara ayat2 yg memberi motivasi kat ak setiap kali ak down...

Welcome to the game (medical study)...
I can't think of any reason why I want to be a surgeon,
But I can think of a thousand reasons why I should quit..
They make it hard onpurpose,
There are lives in our hands ...

There comes a moment when it's more than just a game (exam yg dh x lama lagi)...
And either you take that step forward...
Or turn around...
And walk away...

I could quit...
But...
Here's the thing..

I love the playing field


2 comments:

Unknown said...

waa..
me too.
like grey's anatomy..
agk2 bley la power anat nanti..
huhu..

hamba Allah said...

salam...

bgs..take it as ur motivation..
biase r, time nk exam la feel down tu dtng...huhu

papepon, bittaufiq wa najah li imtihan ligai...