Monday, January 24, 2011

Apa nak buat...

Hati terasa kosong...
Serba tidak kena...
Apa yang nak dilakukan...????

Movie pun x de yang best....
Macam cakap ahli beit aku
(tengok cerita melayu buat apa???? bukan ada isi pun... baik tengok citer jepun)
ikut suka aku lah nak tengok cerita melayu pun...
ada aku kacau kau ke??? he3 jangan marah....
Cerita melayu pun ada juga apa yang penuh isi dan pengajaran...

Tapi kat sini aku nak kongsi satu laman ni...
kalau korang dah malas sangat nak baca2 artikel....
Baik korang tengok video rakaman dari laman ni...
Ada dari rancangan Forum Perdana, Al-Bayan, Adik-adikku...Macam2 lagi r



Klik untuk ke laman tersebut

Bukan apa....
Aku pun bukan selalu bukak laman ni...
Cuma time exam ni... semua kuliah2 anjuran perubatan stop sekejap...
So apa lagi... aku pun tengok r laman ni...
Kat Malaysia sebenarnya aku pun bukan selalu tengok forum perdana sebenarnya....
Kat cni jer...
Knpa r...
Aku pun pelik..
?????

1 comment:

Is said...

like2~

nak tambah lagi...

klik sni>> http://almuttaqin.tv/

insyaAllah bermanfaat~